De Diechorendngoalidsjon

Geschrieben von am 17. September 2009 |
Abgelegt unter Aller meechlicher Misd, da is ooch Bollidigg mit dorbei |

Ledsdns hamm de Saggsn doch gewähld. Un nu hamm de Bollidigger von de Schwardsn un de Gelbn ma so schnell noch goalierd.
Wenn ich abbor schwards un gelb mir ma so vorschdelle, dengge ich immer an de Diechorende. Nu frachd sich blos, wer nu der Diechor un wer nu die Ende is.
De nächsde Frache wäre dann ooch, wenn der Diechor nu die Ende frissd.
Ich dengge, das sollde und zu denggn gähmn !

Ein Kommentar zu “De Diechorendngoalidsjon”

  1. am 17. September 2009 um 11:15 1.Kristian schrieb …

    Lieber Gaffeesaggse!

    Ich finds immer wieder herrlisch unn erfrischnd, im Inderned was uff säggssch zu lesn. Leidor driffd man solche Legdüre viel zu seldn an.

    Ich gann disch nur ermudischn: *geeb on blogging*